07.23 Július

2010.07.12. 23:42

Észre sem veszem úgy múlnak a napok egymás után. Ide meg nem írok semmit. Jó hozzá kell tennem kb aludni járok haza. Napközben meló, munka után pedig szokásomhoz híven a Cuppó fagyizó környékén vagyok megtalálható, vagy valahol Zamárdi területén.

Mivel a fesztivál jegyről lemaradtam, lehet leírtam milyen okokból ha nem akkor tévedtem, így szombat és vasárnap éjszakára bevállaltam Sanyinál büfébe melót.

Egyáltalán nem bántam meg, jó volt mind a két nap. Ennyi hülyét egy rakáson :))) Egy két eset...

Budapest felől érkező vonatról szállnak le az emberek, majd mikor a nagyja elszéledt előttünk pár méterrel egy 25év körüli srác áll meg a barátaival, nagyon kotorászik a zsebében, mindegyiket végigtúrja 2-3szor, egyre riadtabb arccal. Majd ezután csak annyit mondott - Bazdmeg a jegy otthon maradt!! Szívás bizony szombat estére teltház úgyhogy jegyet sem lehet venni. Barátnője vállára tette a kezét és csak annyit mondott, mindegy azért menjünk...

Sanyitól hallottam a következő esetet: Kora reggeli órák. Fiatalok fekszenek a peronon a legtöbb aludt. Megérkezett a vonat, majd az egyik elkiáltja magát. Megjött a vonat siófok fele. Fel is szállt egy népes társaság, csak éppen egy volt a gond. A vonat siófok felől jött :))

Fószer, aki gitárral a hátán érkezett 50es éveinek közepén járhatott. Tisztára ilyen olasz művészfilmbe tudnám elképzelni. Kigombolt ing, hajpánt, fején napszemüveg. Odajött hogy "Szevasztok! Adjatok nekem jóóóó, mondom jóóóóó tehát minőségi fasza pálinkát. De ne szart ám! Hanem jóóót!!" - Nincsen sajnos kimért italunk. - ÁÁá adjatok nekem legyetek szívesek 4cent jóóó magyar pálinkát. Erre Sanyi - Vilmosunk van! - Na látom Veled lehet beszélni!! Akkor adjatok 4centet. - De csak egész üveggel tudunk 7deci. - Áhh az nagyon sok, akkor adjatok két decit! - sajnos csak üveges van 7deci - Az nagyon sok, mit képzeltek, a Benkőhöz megyek, hát le sem fogok tudni fogni egy C-dur-t! Fél óra múlva mentő út szélén feküdt emberünk, gyanítom nem fogta le este a C-durt :) Egyébként másnap nem messze tőlünk láttam félmeztelenül szerintem ott aludt valahol. Ma a Benkőéknél láttam aludni egy napozóágyban. Hiába művészember, tud élni :)

Hazafelé szemben a házunkkal ismét fűben alvó emberek. Előző nap nem örökítettem meg őket, de ma igen.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kispapp.blog.hu/api/trackback/id/tr502147795

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása