Megpróbálom rövidre fogni, eléggé fáradt vagyok így 00:08perckor. Az elmúlt napokban sikerült egész sokat mennem. Közeleg a verseny. Vasárnap Fonyódig terveztem, hogy megyek, de Boglárnál ááhh nincs kedvem tovább menni, elég lesz ez a közel 60km. Éppen akartam felkanyarodni a kilátó fele, mikor láttam szemben jön két bringás. Megfordultam megkérdeztem őket hova mennek - Alsóörsre.. Jöhetek? Majd a - Gyere után beálltam mögéjük. Arányalg nyugis tempó, de haladós. Végül Siófokon kötöttem ki, rövid látogatás a hajóállomáson egy pohár rozé. Ez volt fél ötkor. Mondtam 6-ra ittvagyok. Hazafele ismét elkapott egy zápor, az utolsó 5km-en. Ezt a napot 75km-rel zártam. Gyorsan tusoltam ettem pár falatot majd mentem a buszhoz/vonathoz. Nem jegyeztem meg melyik mikor megy. Peron elején voltam mikor a hangos bemondta "Nagykanizsától Budapest-Déli pályaudvarig közlekedő gyorsvonat érkezik, a vágány mellett kérjük vigyázzanak" Futás! Sosem indulok el időben, de mindig pontosan érkezem. Jegyet megvettem, kiléptem a váróból és felszálltam a vonatra. Hiába, időzíteni azt tudok :) Egész jó kis mozgás volt már a hajóállomáson, hangulat is megvolt, ezt sikerült fokozni egy kis rozéval. Fényképeztem/fényképeztünk szóban és cselekedetben. Gyuribarátom egyik ismerősével fotós dolgokról beszélgettünk hosszasan. Jó társaság :) Későn érkeztem haza, kedvem még lett volna menni valahova de erőm az egyáltalán nem... Ma 9előtt keltem, kis kitérő Ádándra, nem jártunk sikerrel Tomi nemtudott autókázni. Hogy pontosan miről is van szó lásd: előző post . Ismét telefon jobbra-balra, bringásember keresés. Siker! Robi jön. Akarattya felé vettük az irányt, majd jött az ötlet ok ennék egy sajtburgert a veszprémi mekiben. Szóval ott kaja, aztán jöttünk vissza. Megint este van... 120km után jogosan mondom hogy elfáradtam szerintem. Aludni azonban nincs kedvem. Úgyhogy még bemásolom ide a képeket amiket tegnap csináltam... Ja igen az kimaradt hogy a Magna Cum Laude a Gyurkuszéknál borozott, így sikerült velük képet csinálni

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kispapp.blog.hu/api/trackback/id/tr352029078

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása