Követlehetlenül mennek a napok egymás után. Eléggé hosszasan kell visszaemlékeznem melyik nap mi is volt. Az ok hogy egyik nap Tihanyban voltunk másik nap Joe-kör-ön nade fejben vissza kell számolnom hogy is volt...?

Hétfőn már nem is tudom mit csináltam délelőtt, de valószínűnek tartom, hogy semmi különöset, mert egyáltalán nem emlékszem már rá. Na pont erről írtam. Követhetetlen. Mindent csinálok és mégis semmit. Ja de basszus, netezés és msn-ezés közben beugranak a dolgok. Kilenckor keltem Szabi ébresztett. Hívott, hogy meghozta a megbeszélt laptopot amit újra kell telepíteni. Megkajáltam majd lassan elkezdtem a telepítést. Voltak kisebb fennakadások, de megoldottam. Joe már délelőtt hívott, hogy délután akkor átmegyünk -e Tihanyba kicsit lejtőzni, ő persze a downhill bringával én meg a kis CC - Cross Country bicómmal. Kettes komp volt először megcélozva, de telefonos egyeztetés után inkább a 3 órát találtuk megfelelőnek. Szabi megjött odaadtam a kész gépet, kajáltunk egyet. Huhh fél három. Gyorsan gumikat cseréltem a bringán mert balatonkör miatt sima gumik voltak rajta, északi parton pedig igencsak elkel a bütykös széles gumi. 10perc alatt megvolt a csere felöltözés izotóniás ital bekeverés stb... 3/4 3kor szélsebesen elindultam a komphoz, Joe útközben hívott hogy hoppá hát ő még csak most pumpálja a gumikat, nem biztos hogy odaért. Hurrá. Nem is ért... Én elémentem kiderült másik úton jött elkerültük egymást, szóval jó volt. Nagynehezen átértünk a négyes komppal. Viszont ez a Tihany... Akárhányszor megyek mindig mutat újat. Annyira szép, azokkal a kis ösvényeivel. A kilátásról már nem is szólva. Amikor kiállsz egy szikla szélére és alattad a mélység, az egész környék a szemed elé tárul. Leírhatatlan... Utolsó körünknél a barátlakások felé vettük az irányt. Két lépcsősort kivéve szinte végigtudtam tekerni az egész utat. A második lépcsőnél a feléig lementem, de inkább leszálltam mert nem akartam összetörni az orcám :) Joe a nagy monstrum bringájával persze lesuhant rajta, mintha egy padkán jött volna le. Utána előrementem, tudtam, nem lesz több számomra vállalhatatlan rész. Ereszettem is neki, szembejött egy nyugdíjas házaspár, kb 40-nel suhantam el mellettük a 40-50centi széles ösvényen. Érdekes arcot vágtak, mert a semmiből tüntem fel. Igaz idejük nemvolt felfogni hogy ki/mi is volt az. Mikor leértünk Joe megjegyezte, "Hűű Papesz, eléggé jöttél lefele ezzel a -kis- bringával" Elismerő szavak ezek a "Joebácsi-tól" :)) Hazafelé vezető úton én tekertem az ő bringájával. Mondtam is, miért nem lehet egy hülye lépcsősor útközben vagy valami amin kipróbálhatnám mit is tud a bringája. Komp előtt 300méterrel baloldalt egy parkolóban nagy kő/aszfaltkupacot vettem észre. Szemem egyből felcsillant. Ezt ki kell próbálni! Bevizsáltuk milyen kemény, majd arra jutottunk ezen simán lehet ugratni. Első próbálkozásom majdnem csúfos véget ért.  A video annyira nem adja vissza de eléggé meleg szitu volt. Sikerült orral leérkeznem bringás nyelven szólva csőröst ugranom.

Joe-nak is csak annyi volt a reakciója hogy "HOPPÁÁ" Gurultam még pár kört, aztán utána egész jól ment már...

Fél hetes komppal átmentünk, én átgurultam még Földvárra, ott volt 1-2 ismerős ittam egy sört majd hazatekertünk. Este Tominél még ittam 1-2sört, fél háromkor indultunk haza gyalog, de azt hittem sosem érünk haza. Olyan álmos voltam, hogy ha az a földre feküdtem volna le ott is két perc alatt elaludtam volna. 3kor ez az ágyban leredukálódott 10másodpercre. Másnap kedden anyu hazajött takaríott kicsit meg mosott. Itthon tettem-vettem, látszatja nem sok lett. Gyurival 5-re volt megbeszélve, hogy megyünk egy JOE-kört, amit igen a "Joebácsiról" neveztem el, mert vele voltam először arra. Ez az egyik kedvenc montis köröm a környéken. Földvárról indul, Neszde-Almatető (Somogy-megye legmagasabb pontja) a kötcsei geodéziai toronytól 300méterre megyünk el, majd cél a kereki vár. Ezt Gyurkusz tempójának köszönhetően sikerült mindössze 1óra 10perc alatt megcsinálni. Előtte nemtudom mennyi idő alatt csináltuk, de általában mindig nagyon túrásra szoktuk fogni, mivel tavaly? vagy tavalyelőtt is ez volt az első közös bringázós délután útvonala. Hazaértem, tusolás miegymás, és ismét 10óra volt. Nekiálltam nézni egy filmet, egy kurváról prostituáltról szólt, aki valami fiatalabb srácot szedett össze magának, de a srác valami pénzes dolog miatt elvett egy nála fiatalabb csajt. Nem is nagyon emlékszem a sztorira, mert ha fáradt vagyok csak a szemem van nyitva de az agyam az már készenléti állapotba kapcsolt. Vagy a durvábbik amikor csak hallgatom, mert azt hiszem hogy az úgy jó lesz nekem és ha kicsit csukva van a szemem akkor "pihenek". Aha persze! Bealszom. Most is így történt, néztem is meg nem is. Erőm nem volt felkelni kikapcsolni a gépet, úgyhogy a tv-t kikapcsoltam (kivan rá kötve a számítógép, mert jobb rajta filmet nézni) meg a házimozi erősítőt is, majd fordultam egyet és már aludtam is fél 11kor!!! Amióta hazajöttem sokkal korábban elalszom. Szerencsére. Legalább nem alszom át a fél délelőttöt. Ma is felébredtem már 8kor. Bringákat lemostam, mert egyik csúnyább volt már mint a másik. Délután átjött egyik ismerősöm, filmet néztünk, és első olyan nap amikor a délutánt aktív pihenéssel töltöttem... JÓ VOLT!

A bejegyzés trackback címe:

https://kispapp.blog.hu/api/trackback/id/tr771960863

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása