05.10 éppen hétfő

2010.05.10. 00:24

Délután bográcsgulyás-t főztünk Tominál. Azok az illatok. "I like it, aha aha" Úgy bekajáltam utána, hogy alig bírtam mozogni. Este még kis kártyázás, gondoltam nézek valami filmet de szerintem kimarad... Inkább gyorsan letöltök előkeresem a Macy Gray cd-t és azt fogok hallgatni. Mert most olyan a kedvem, meg amúgyis régen hallgattam...

Tessék, hallgatható :)

Ezen a hangon megannyiszor elcsodálkozok. Lenyűgöző! 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kispapp.blog.hu/api/trackback/id/tr721987309

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása