Pocsékul aludtam az éjjel, fájt a torkom. Fél kettőkor aludtam el, de valami 5kor már fennt voltam. Alig bírtam visszaaludni, igaz a bekapcsolt laptopon gyorsan megnéztem mikor megy busz Földvárra mert 10kor jelenésem volt egy hotelben meló ügyben. Hamar visszatudtam aludni, 8:30kor csörgött is az óra, de csak még 5percet alvás volt. "Csak még 5 percet had aludjak" 3/4 9kor megnéztem hova is kell mennem pontosan, 55kor felkeltem 2perces öltözés, fogmosás mosakodás. Busz 9:15kor ment, buszmegálló 10percnyire, 9:05kor még itthon. Ajjaj. Először gyors léptek, majd egy kis futás is volt. De legalább nem kellett várni a buszra, max 0,5-1percet. Ezt szeretem :) Megérkeztem, megtaláltam a hotelt. Bementem, recepción senki... Leültem, mondom ráérek. Aztán a takarítónő szólt a főnöknek. Hogy jellemezzem, kb úgy volt felöltözve mint Torrente... Kicsit kötekedős volt, hogy mégis mit takar az idegenforgalmi szakmenedzser képzés, meg hogyha ilyen régóta tanulok németet miért nincs meg a nyelvvizsgám. Elmagyaráztam, azért mert szakmai kéne, ahhoz meg nem éppen olyan szókinccs kell/tudás mint egy sima középfokúhoz. Utána nem is kérdezett erről semmit. Miután végeztem Kroy-jal átmentem Szárszóra volt egy kis dolga. Délután filmet néztünk Tomival. A 39-es ügy. Jó... Azt kell mondjam jó film a maga nemében. Utána a Világ legjobb apukáját néztem meg. Az eleje amennyire vicces volt a vége pont annyival komolyabb? Vagy inkább úgy fogalmaznék az eleje valóban vígjátéknak indult, de a vége totálisan dráma... De azért elmegy. A vége felé elálmosodtam, aludtam fél órát, de a telefont beállítottam, hogy naplementére leérjek a Balatonpartra. Szerettem volna csinálni néhány képet. Ime ezeket sikerült.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jó idő volt, gondoltam elmegyek az országutimért, amit tegnap otthagytam a Familiában. Minden zárva volt, Tomi még nem ért haza, senkit nem tudtam hívni hogy engedjen be. Az egyik alkalmazott pont kinnt volt, megkértem engedjen be, így eltudtam hozni a bringát. Ma korai fekvés lesz, megpróbálom rendbeszedni magamat, holnap már tekerni kéne megint. Mindjárt itt a Tour de Pelso és készülni kell rá...

A bejegyzés trackback címe:

https://kispapp.blog.hu/api/trackback/id/tr631963073

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása