06.08. ami mostmár 06.09

2010.06.09. 00:49

Nemtudom írtam-e, otthagytam a panziós melót. Valahogy nem jött be. Az éjszakás résztől meg pff totál kivoltam, aludni sem tudtam, de közben pihenni kellett volna mert másfél nap múlva volt a tour de pelso, amiről majd beszámolok. Senki nem volt, egész éjjel neteztem, de azt is untam, filmet néztem, beálmosodtam, recepcióra borulva aludtam 45percet, majd hanyattdőlve a műanyag!! székben.

TDP! Ugye írtam, hogy tervben 5óra 30perc volt. Nem éppen úgy sikerült. Miért? Lassú rajt, ami azt hittem,úgy lesz mint anno négy éve mikor indultam. Majd Zamárdi utántól lendül be a banda. Tévedtem. Peugeot szalonnál kikanyarodtunk majd km-órámra nézve annyit láttam, 40-45-50 persze km/h egyenes úton. A zamárdi MOL kút előtt 56km/h-val mentünk el, beparáztam, hogyha ez így megy tovább akkor Földvárnál hello. Adrenalinszint a plafonon volt bizonyára ezért mutatott a pulzusmérőm 180körüli értéket. Balatonföldvári emelkedő volt az amitől nagyon tartottam, annyira nem hosszú de gyorsan kell rá felmenni, hogy ne szakadjunk le a bolytól. Magamhoz képest egész jól ment, tetején mikor ránéztem az órára 32 állt rajta, plusz doppingot adott hogy Laci barátom a dombtetőn fényképezett. Kicsit lemaradtam a bolytól, de mögöttem is voltak még bőven. Muszáj volt utolérnem őket, így a két település Földvár és Szárszó közötti lejtőn bele kellett lépnem. Bőven 60fölött eresztettem neki. Beértem őket, OK. Szárszó végén az élmezőnytől lemaradt a bolyom. Sebaj. Bőven jobbat mentem eddig mint amit gondoltam. Itt még 46os!!! átlagom volt. (tervezett időhoz 36os kellett - volna) Már nem emlékszem pontosan hol, de valahol ezen a részen volt egy brutál nagy bukás két bringával előttem. Bukfencezett a srác majd magával sodort 5-6embert. Éppen sikerült megállnom és kikerülnöm őket. Úgy olvastam, négy frissítőpont lesz a távon. Keszthelyt fixen tudtam, meg Füredre emlékeztem mint kiderült tévesen. Fonyódi mellett úgy elmentem, észre sem vettem, nem mintha megálltam volna, mert még elegendő víz vagyis HIGH5-os cucc volt a kulacsaimban. Keresztúri emelkedő volt amitől kicsit tartottam, fölöslegesen. Simán tartottam a tempót. Szintén kettő bringával előttem kiállt a srác a nyeregből és úgy tekert. Ősszeakadt a kormánya a szomszédjával 4-5bringás akrobatikus bemutatót tartott a szemem láttára, megmutatták hogy lehet szaltózni országuti bringával. Be kellett kapnom a kormányt az árokmenti fűbe, így megúsztam ismét. Srác aki előttem volt " Baaa..meeg a kereke elérte a lááábam!! Ezt megúsztam!! Huhh" Emelkedő után lejtő, rámfért, mert éreztem ha ez így megy tovább akkor nemhogy Siófokig... Badacsonyig (féltáv) nem jutok el. Itt még 42-es átlagom volt. Keszthely előtti elágban páran nem figyeltek a forgalomirányítóra és egyenesen mentek tovább Keszthely fele, holott ballra kellett mennünk, hogy kikerüljük a várost. Ez nekem is új volt, nem ismertem az utat. Két kulacsomban fogytán volt a víz, így muszáj volt megállnom a frissítőnél. 80ból kb 4-5en álltunk ki. Odaértem, mondom gyorsan légyszi töltsd tele vízzel. 1!!! db másfél literes mentesvíz volt kibontva az összes többi még zsugorfóliában a raklapon. Mindegy, muszáj volt mennem így másfél liter helyett kb 5decit sikerült "tankolnom". A boly elment, utol kellett érnem őket. Síkon egyedül 45-46tal raktam neki, utolértem a 15-20autóból álló kocsisort ami nemtudta megelőzni a bolyt amit üldöztem. Mit volt mit tenni, menni kellett. 1-2-t jobbról megelőztem de beláttam esélytelen. Fogtam kivágtam két autó között és ballról a szembesávban kezdtem előzni. Szemből jöttek az autók így amennyire csak tudtam közel mentem a jobboldali sorhoz. Utoértem a bolyt, egy két srác meg is jegyezte hogy csak nem megálltál. Mondom de. Az igen, akkor most volt mit behozni... Hát volt. Ismét emelkedő 40-es tempó 43nál még beleléptek leszakadtam. Nem is értem utol őket. Pár km után új csapatot alkottunk, de botrányos volt. 42ről 30km alatt 39re esett vissza az átlagom. Badacsonynál éreztem, hogy már nem nagyon kell "ugrálnom" görcshatáron volt a combom. Ez később alábbhagyott. Egyszerűen olyan bolyokat fogtam ki akik vagy 40fölött mentek (defekt miatt visszamaradt erősek vagy akik pereceltek, stb. hát volt egy olyan csávó akinek a fél segge kinntvolt a gatyából mert leszakadt róla :)) vagy huszon párral. Persze romlott az átlagom, és akkor a szembeszélről nem is beszéltem. Tihany előtt nemsokkal úgy voltam kész, feladom, nem megy, nem fogok beérni szintidőn belűl. És különbenis totál szopás az egész, fáradt vagyok, vizem is alig volt. Tihanyi elágnál, azonban meg sem fordult a fejemben, hogy átmenjek a komppal. Legutóbb mikor ezen a voltam szintén kikészültem, de azt kell mondjam, nem elég az ha jó kondiban vagy. Nálam akkor is 140fölött fejben dőlt el a dolog. IGEN , meg kell csinálni. Sajnos ahogy észrevettem leginkább mostanában csak ebben vagyok kitartó, a bringázásban. Napokban volt ez a "lógok a levegőben" érzés, és semmihez nincs kedvem hozzáállás. Na de vissza a versenyhez. Füred előtt végigkérdeztem az az 5embert akikkel mentem, hogy megálljunk -e a frissítőnél. Egyhangú igen volt mindenkinél a válasz. Füreden azonban sehol nem volt frissítés. Pedig nagyon hiányzott már. Kezdett rázni a hideg, dehidratálódtam, és akkor pedig tuti megint befog görcsölni a lábam. Egyszercsak rendőrmotor előzött meg minket. Hátranéztem kb 100főből álló boly jött mögöttünk. Szuper. Beálltunk. Kényelmes 38-40es tempót mentem megint, azonban pár km után megláttam a frissítő állomást. Nem volt más választásom ismét ki kellett mennem, üresek voltak a "vízkészleteim" és még visszavolt az utolsó kritikus 60km. Ugyanazt tapasztaltam mint az előzőnél. Nem voltak felkészülve arra hogy jövünk. Akart adni a lányzó egy powerbart, mondtam köszi nem van saját, vizet adj! Enyingi körforgalomig még lekellett gyűrni az akarattyai emelkedőt, ami eléggé szenvedősen ment, féltem hogy ugyanúgy járok mint négy éve mert ennek a tetején görcsölt be a vádlim. A "történelem ismétli önmagát" szokták mondani. Felértem és abban a pillanatban éreztem ahogy vádlim összeugrik, de! Gyorsan kifeszítettem üléspozíciót váltottam így nem volt gond. Szóval. Enyingi körforgalom után jó kis csapat jött össze, 38-as átlagot mentünk Siófokig, volt velünk egy csaj is, aki végül a Balaton Marathon 4. helyezettje lett. Célbe beérkezve egyáltalán nem voltam boldog. Nagyon nem. 5óra 52perc lett az időm. Ha szerencsém van sokkal jobb lett volna. De nem volt. Tapasztalattal gazdagodtam, úgyhogy nem bántam meg hogy indultam. Leszálltam a bringáról derekam most is úgy beállt hogy a térdem megérintése 15percembe került. Volt lehetőség masszíroztatásra, de nem tudtam hol letusolni stb, így nem mentem. Kaja penne tésztás milánói szószos izé volt. Versenyről kb ennyi. Hazaértünk megmértem magam, 4-5kg-t fogytam a verseny alatt. Meleg is volt, sok folyadékot izzadtam ki. Hátamon a mez, arcom, kezem full fehér volt, tiszta só. Este kis lazulás Zamárdiban, egész jól bírtam 24órát fenntvoltam úgy hogy 200km-t tekertem. Aha... másnap igaz 10körül keltem tehát 4óra alvás után, de délután 6órát aludtam egyhuzamban. Le is maradtam a beígért naplemente fényképezésről amit ma pótoltam be, miután másnap meg az akkum merült le...

Tegnap délután Tomival elmentünk megnézni a vízmosást ami állítólag még az újságban is bennevolt. Először nemtaláltuk, telefonos segítség után meglett. Az útról nem is látszott nagynak, viszont amint közelebb értünk leesett az állunk. Így nézett ki. Tomiról annyit kell tudni aki nem ismerné hogy közel 2méter magas. Viszonyításképpen mondtam neki léCCi állj már bele

Ma a Kalandparkba mentem próbanapra próba négy órára. Hát ja, dolgozni is kell. Már úgyis megkaptam hogy túl sokat bringázom :)) Egész jó volt, aztán majd élesben kiderül.

 

 

 

 

 

Hm... kimaradt! 

Vízmosás látogatás után viaduktnál is megálltunk csináltam pár képet.

 

 

 

 

 

 

Ma végre leértem naplementés képet csinálni. Szép volt mint mindig. Na ez az ami hiányozna nyáron :)

A bejegyzés trackback címe:

https://kispapp.blog.hu/api/trackback/id/tr182067902

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása