"A vihar miatt kidőlt fák akadályozzák a vonatközlekedést a Balaton déli partján. A MÁVINFORM vasárnap reggeli tájékoztatása szerint a Budapest-Székesfehérvár-Nagykanizsa vonalon több fa is a felsővezetékre dőlt. Ezért Balatonaliga és Balatonszentgyörgy között vonatpótló autóbuszok szállítják az utasokat. Várhatóan délig nem közlekednek a vonatok a déli parton.

A viharos szél miatt vasárnap nem közlekednek a balatoni személyhajók, és átmenetileg a komp sem üzemel, tájékoztatott a Balatoni Hajózási Zrt. A személyhajó-forgalom egész nap szünetelni fog, a kompjáratot azonban beindítják, ha a szélerősség csökkenése azt lehetővé teszi." - írja az Index.

Egész éjjel hallottam mennyire fúj a szél. 11körül rávettem magamat, hogy kitegyem a lábam a házból ebben az időben. Eddig rövidnadrágban mentem már minden fele, most azonban a 8-9fokos hőmérséklet miatt inkább hosszúnadrág, pulóvert vettem magamra. Nem vagyok eszkimó. :) Rávettem a vízálló RP esőnadrágot és felsőt. Felültem a bringára és elindultam. Szembe a szélel megkellett küzdenem, hogy lejussak a partra. Örültem mikor megláttam, hogy van aki most is bennt tud lenni a vízben és szörfözhet. Az én vihar vitorlám tavaly elszakadt, javításra szorul :( Objetívcsere eléggé necces volt, a hátizsákban csináltam. Szegény fényképezőmre is ráfért volna egy "esőkabát", kapott vizet rendesen... A képek magukért beszélnek... (további képek itt )

 

Kicsit irigyeltem őket...

 

 Bácskai és Nagyváradi utca kereszteződése...

Park a focipálya mellett...

Vasútállomás! Ezért nem járnak a vonatok...

További képek - ITT

13:03 1-2 kép kikerült az időképre is

Most írtak hogy INDEX-re is kirakták a képeim :)

A bejegyzés trackback címe:

https://kispapp.blog.hu/api/trackback/id/tr202007009

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása