AVATAR - 04.30

2010.04.30. 16:26

Beszereztem az AVATAR-t HD(720p)-ben DTS-sel. Kiderült, angol. Sebaj. Megtudtam magyarul nincs és nem is lesz DTS-hanggal. Power DVD kiakadt a 8Gb-os file-tól. BS player-ből nem sikerült digit jelet kihoznom. Win DVD vagy mi a neve nem ismerte fel a formátumot. A harmadik lejátszó amit feltelepítettem pedig annyira szuper volt, hogy újraindító programnak tökéletes lenne. Amint elindítottam újraindult a számítógép. Végül maradtam a BS player-nél. Azt kell mondjam látványvilágban az eddigi legjobb film amit láttam. Történet szempontjából nagyon eltalált. Akciófilm, némi szerelmi szállal. Annyi, hogy a Showder klubban mondták is nem női húgyhólyaghoz alakították a hosszát. Szóval jótanács. Előtte senki ne igyon semmit ha egy seggel akarja végigülni. Kettő óra negyven!! perc... Én is mindössze csak három csomag sózott szotyit ettem meg alatta. Egyáltalán nem szeretem az animációs filmeket. (Rajzfilmeket kivéve) De ez igen!

A bejegyzés trackback címe:

https://kispapp.blog.hu/api/trackback/id/tr91964651

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása