05.06 csütörtök

2010.05.06. 20:37

Szerda este... Tomi átjött, nekiálltunk egy filmnek, Hold... Érdekes, valahogy nem kötött le pedig az alapsztori nem rossz. Elég hamar vége lett, vagy csak nekem tűnt rövidnek? Közben vagy két zacsi szotyi elfogyott, Tomi már mondta rakd el, mert nemtudom abbahagyni. Olyan mint a chips. Vége lett a filmnek. Á ittvan a legutóbbi showder klub, elkezdtük. Arra ébredtem fel, hogy a Tomi megbökött, de ez a kipattanik a szemed ébredés volt. Reakció - Váárjááá! Nézzük meg! Tomi végül hazament, állítólag még a kocsiban is röhögött a Várjá! Nézzük meg dolgon. Őszintén szólva már az elején elvesztettem a fonalat. Ennek ellenére fél kettőig beszélgettem Borival msn-en. Nyolc után nemsokkal keltem, Gyurival egyeztettem, lesz-e délelőtti bringázás. 10után nemsokkal megjött, mivel korábban azt beszéltük délre kell visszaérnie, egy Balatonvilágosi tekerésre gondoltam. Ideért, majd kiderült 1óráig ráér. Szuper. Ismét "újratervezés". Jó akkor Tab-Lulla-Jabapuszta-Zamárdi. Hajrá hajrá. Brutál szembeszelünk volt. Váltottuk egymást, ki hogy bírta. Kapolynál mikor elfordultunk megjött hátulról az áldás. Olyan hátszél, hogy lazán lehetett 40km/h-val menni ami azért bringával már nemrossz. Megelőzött egy 'lajtoskocsi'. Na nekem sem kellett több, felpakoltam a sebességeket, majd kb 60ig gyorsítva utánamentem. Éreztem magamban az erőt végre. Persze csak a hátszél miatt, de akkor is :D 200méter után lassítottam, mert Gyuri telefonált és lemaradt. Egy postás kocsi ment el mellettem kb 55-nél, azt az arcot látni kellett volna. Ez a "bazzeg ez normális? Meg különbenis 60-nal bringával?? WTF??"  Esett 1-2 csepp eső, de inkább a felhők aggasztottak. Szerencsére megúsztuk szárazon. Visszafelé az erdészeti úton jöttünk. Dimbes-dombosk, de cserébe szép. No kérem. Igazából erről a kőrröl lenne szó. Gugli maps szerint 59,6km. Én hiszek neki. Ezt 2óra 2perc alatt sikerült legyalulni. Szép, főleg hogy Gyuri barátom montival volt, a szembeszélről már nem is beszélve. Hazaértem, kis főzőcske délutáni vendégemnek :) Délután familia, plusz papával sör a Norbinál a bolt előtt. Tiszta ShopStop. Most pedig felöltözök, és visszamegyek a Familiába, Tomival dumálunk kicsit, meg ilyenek...

A bejegyzés trackback címe:

https://kispapp.blog.hu/api/trackback/id/tr31979981

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása