05.09 laza vasárnap

2010.05.09. 11:41

Ez a tegnap. Huhh. Kezdődött délután egy jókis bringázással. A másfél órásra tervezett tekerésem, megközelítőleg majdnem három óra lett. Egy kis eltévedés az erdőben szántásban tekerés miegymás. Olyan tanya mellett tekertem méteres gazban ( ahol szétcsípett a csallán, amitől azóta is bizsereg a lábam) , hogy egyből az egyik horrorfilm jutott eszembe... csak most a címe nem. Este Gyurinál vacsoráztunk. Fél tízkor kezdődött a Mystery Gang koncert. Lemezüket hallottam már, de úgy gondolom na ők tipikusan olyan zenét játszanak amit inkább élőben lehet élvezni. Elég rövid időn belül bele is ment a bugi a lábamba. Méteres helyen kifötörtem a gyöngykavicsot :) Képek a koncertről hamarosan... A film címe pedig Halálos kitérő. Tudtam, hogy eszembe fog jutni. Naszóval. Majd BenJoe Zoliékkal, aztán Hídban folytatódott az este. Ott fantasztikus retro buli. Utána mentünk a "szolgáltatóhoz" ahol kisebb társalgás után közölték 50ért leveszik rólam a terhet :))) Nem ez a hivatása szerintem. Mondtam is, hogy sokallom. Na de visszatérve azért mentünk mert az egyik csaj tesója ott pultos aztán mondta látogassuk meg. Tudtam, hogy ez az a hely ahol bunkóság,nem bunkóság nem fogok inni. Tomi ivott egy redbull-t 1500. Upsz! Hazafelé megéheztem, egész nap alig ettem, Ircsi kocsiját láttam a Meki előtt, na akkor gyorsan menjünk be. 2sajtburger, meg közkumpi. Itthon még ettem rá egy kis majonézes salátát. Utána elfeküdtem, szerintem le sem ért a fejem a párnára már aludtam...

A bejegyzés trackback címe:

https://kispapp.blog.hu/api/trackback/id/tr401985570

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása