06.25 Ismét munkahelyi sztori

2010.06.26. 00:22

Ma csodálatos napunk volt, kezdésnek 11kor megérkezett a 100fős csoport. Kicsik, nagyok. Ha jól emlékszem Balatonfenyvesről jöttek. Tanárnénikkel kommunikáltam mert a többi 1bites volt. Sikerült nevelőnek benéznem egy hetedikes lányt. Hiába, túl vannak fejlődve ezek a jányok! :) Azt hittem legalább van vagy 20+. Délután folyamán nem volt semmi különös, egy kis nagy lányt kellett leszedni az egyik akadályról, szegény nem vette figyelembe hogy 13éves kora ellenére van vagy 80kg és izmai feltehetőleg nem fogják bírni azt a megeröltetést ami várni fog rá a "magasban".

Nemsokkal zárás előtt, odaért hozzám egy srác és egy csaj, elég komoly tempót jöttek végig a pályán meg is lepődtem, azonban utolértek egy csoportot. Hogy jobban menjen az idő beszélgettem velük, mit csináltak eddig honnan jöttek, merre vannak stb szokásos kérdések. Barátja átért a következő akadályra elkezdi nekem a csaj, hozzákell tegyem pulcsiban is látszott hogy eléggé sportos, betonkemény fenék, erős karok, határozott mozgása volt. Hát hogy itt leszek-e mert akkor odaadná a pulcsiját, de ha már azt odaadta odaadna még egy réteget :) Akkor látom, full izmos karok, széles hát, de még az a szép verziós nem a nagy kigyúrt :) Kb a következő párbeszéd hangzott el: huhh sportolsz valamit? - aha kickboxolok - az komoly, és versenyszerűen? - aha versenyzem is - eredmények is vannak? - európa bajnok vagyok, meg a fiam is! uppsz, - gratulálok :) volt egy feladat ahol átkelett volna lépkedni kötelekre akasztott kengyeleken, na ő ott karból átment lábait nem is használta. Na akkor leesett az ékszíj :) Tőle sem szeretnék egy pofont. De halál aranyos volt a csaj, végig mosolygott...

Most értem haza szalonnasütésről a vaskereszttől. Elég korán eljöttem, lehet a másfél sör és a két pálinkába áztatott eper miatt de fullra elálmosodtam, holott úgy mentem ki hogy na akkor hajnalig beszélgetés sütögetés stb... nem így lett. Kár.

Holnap is nap van. Fél 10 helyett 9-re kell menni, mert elég korán jön valami csoport. Remélem hamar zárunk, este lesz program bőven lehet előtte alszom majd valamit...

A bejegyzés trackback címe:

https://kispapp.blog.hu/api/trackback/id/tr102110731

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása