Na igen látszik, hogy nyár van, no persze nem az időjárásra nézve, mert non-stop esik az eső, fúj a szél stb tiszta őszi idő. Hanem abból, hogy ahogy csúszunk bele a nyárba, úgy csökken az itthon töltött órák száma napokra lebontva. Blog is eléggé elvan hanyagolva, de lehet azért mert most van kinek elmesélni mikor-hol és mi történt. Tegnap este pl gyros-ban Sanyinál ült össze a kis társaságunk, persze bringával megérkeztem. Tomi kérdése 5perc után... - Szeretnél ma inni? Mondom ááá dehogy. És akkor lennél a sofőr? -persze miért ne! Éjjel Siófokon jártunk, egész jó buli volt, 4után hazavittem Zsaniékat, majd go vissza siófokra Tomiékhoz. Gyros-ozás miegymás majdnem hat óra volt mire ágyba kerültem, Gergőtől és Tomitól mást sem hallottam hazafele 10km-en keresztül felváltva, egyik "úúú de beba.sztam, húú de kész vagyok, de beb.sztam" Gergő km-enként ismételte, hogy "úú délután kettőtől ittunk, érted délután kettőtőőől" :))

8:51kor felhívtam Enikőt kell -e mennem melózni, iszonyat szél volt hallottam az ágyból, meg persze szememmel egyidőben a laptopot is kiszoktam nyitni, megnézni milyen idő várható. Na az volt a válasz, hogy egyelőre nem kell mennem majd csörögnek. OK aludhatok tovább. Ill csak szerettem volna, mert nem ment olyan könnyen. Nagy szenvedések árán elaludtam 11:02kor telefon, Káosz van mikorra tudnál bejönni. Hirtelen azt sem tudtam hol vagyok, nem hogy mikorra érek be melózni... Mindegy, mondtam fél óra alsóhangon. Tominak visszavittem a kocsit, úgy hogy hátra beraktam a bringám. Ott kivettem majd azzal mentem melóba. A nap hamar elment, munka után kis megbeszélés a szezonnal kapcsolatban, hazafele Cuppó fagyizót útbaejtettem pár mondat erejéig. Már tusoltam ágyban fekszem, azt hiszem jól fogok aludni :)

A bejegyzés trackback címe:

https://kispapp.blog.hu/api/trackback/id/tr712105139

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása