Igazából csomó mindenről írnék, de van is kedvem meg nincs is. Szerdán kértem a főnöktől bringát miután 1kor végeztem. Gondoltam áttekerek Altenmarkt-ba mert volt egy kis dolgom. Túl korán érkeztem , fél kettő volt. Üzlet fél háromtól volt nyitva. Mit tegyek. Továbbmentem Radtstadt-ba, mert tudtam van ott egy frankó bringásbolt. Pont akkor nyitott mikor odaértem. Szerintem 1500EUR alatt nem volt ott bringa. Hogy a legdrágább mennyi lehetett jókérdés. Nagyon fullos gépek voltak Dura-Ace-szel. Nézelődtem a polcokon, egy időfutam kormányt levettem mondom megnézem mennyibe kerül. "Csupán" 660Eur volt. Akartam nézni stucnit, volt is pár, de inkább lebeszéltem magamat róla. Fél órát még nézelődtem, aztán elindultam visszafele. Fél három előtt még ettem egy Kebab-ot, jó sok erőssel. Szerintem az eladó megismert, mert kérdezte egyből, sok erőssel? :) Aztán eddig egyszer voltam... Tegnap kinéztünk "egy sörre" nagyon jóléreztem magamat. Nem sikerült sokat aludni, de van amikor azt mondja az ember, nem baj. Utólag mégis vegyesek az érzéseim. Na mindegy, erről nemtudok/nem is akarok írni. Milyen az ember, az úgymond értelmetlen dolgokba is belemegy. Miért? Passz. Ilyenek vagyunk... Fáradt vagyok, megyek alszom. Alig aludtam valamit. Délután  pár órát, de az leginkább olyan volt mint sz@rnak egy pofon!

A bejegyzés trackback címe:

https://kispapp.blog.hu/api/trackback/id/tr471906031

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása